tisdag 10 augusti 2010

Lite renovering och lite höstkänslor

Vissa dagar känns det som om hösten är på väg trots att det är varmt. De flesta av mina blommor håller på att vissna...

...fast det finns vissa som fortfarande blommar och är fina.


Smultron finns det fortfarande kvar av. 


Projekt hall går vidare. Alla väggar är putsade och även dörrhålet.


Isoleringen är på plats.
Jag längtar väldigt mycket efter att hallen ska bli färdig.
Men som jag säger:
Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge! ;)

2 kommentarer:

  1. Så säger jag också!!!

    Spännande att se resultatet sen!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig om det du skrev i mitt komentarsfält för någon vecka sedan...."sluta, det går ju inte"...håller med, var lite trött bara när jag skrev det...blir det ibland.....sitter alldeles för länge vid datorn!
    Härliga bilder som vanligt hos dig......ser att du skriver det förbjudna ordet (viskar...höst)!
    Ha en fin fortsatt vecka!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera