torsdag 17 februari 2011

På önskelistan!


Gärna den gula och den vita också!

6 kommentarer:

  1. Jag vill ha den rosa och gula (typsikt att de ska vara dyrast va?)

    Kramen till dig

    SvaraRadera
  2. Då har vi samma önskelista! ;D

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  3. OCH i alla storlekar!!!!

    Har du sett de som är i trelitersklassen? :)

    SvaraRadera
  4. å de e så fina man kan fynda dessa ibland genom tradera! tips=)

    SvaraRadera
  5. Det är ju inne nuförtiden att skriva "sanningar" på sin blogg!
    Nu ska jag avslöja en sanning när det gäller denna typ av pressglasskålar!
    De sista åren har jag hållit på mycket med lite halvantika prylar, både köpt och såld en hel del!
    I kategorin pressglasskålar så har jag sålt det fortare än det kommit in ibland......djäklar vad jag ångrar mig!
    Helt plötsligt en dag så infann sig "skönhetsupplevelsekänslan" när jag betraktade denna typ av skål!
    Kanske har åldern tagit ut sin rätt, för mig var detta tidigare karamellskålar för gamla kärringar!
    Nu står de även på min önskelista, jag gyllar de nya itala skålarnas härliga lyster och färg!
    Jag tar den blåa och sedan en i klarglas, funkar bäst till polkagrisar! (ler)
    Ha en fin Söndagskväll!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  6. Så fin bakgrund du har och texten är jättehärlig.
    Om skålarna kan jag bara säga igen att man kan inte få för många och de funkar till allt möjligt. På min önskelista står brons och rosa.
    Kram

    SvaraRadera